2011-07-10

Helgen i korthet


Igår gick vi till Ängarna för Anders ville köpa nya frisbees och sedan var väl tanken att dra till Nydala och sola. Men innan vi var klara med inköpen så hade det ju mulnat på så det var bara att traska hemåt igen. Dock kom ju solen tillbaka senare, haha! Så det var ju typiskt...

Idag lade jag mig på baksidan och läste drygt en timme. Och det räckte ju för att min rygg skulle bli lätt rosa... Är man blek så är man! Sedan kände jag mig för rastlös/svettig för att ligga också. Man skulle haft en pool att svalka sig i!

Kvällspromenad nyss och det var nu jag tog bilden på kotten ovan. Tyckte den blev rätt fin med kvällssolen glittrande i bakgrunden.

Jobb imorgon i vanlig ordning. Men nu är det snart nedräkning på allvar till semestern!  Då kan man förhoppningsvis jobba lite på solbrännan vid något vattendrag ;-)

1 kommentar:

  1. Hihi, ja då lärde jag mig något nytt idag med :) Nästa gång satsar vi nog på Bergafjärden som jag också hört ska vara fint!

    SvaraRadera